הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2010 1:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא בטוח שהיא תחזיק "2.5
נושא: לא בטוח שהיא תחזיק "2.5 תאריך: 5/16/2010 1:14:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

יש גבול לכמה שאפשר למתוח פנימית, וזה כבר הפרש גדול.
אבל זה תלוי בפנימית עצמה, ואת ג´ו´ס אני לא מכיר אישית.

אני מניח של"2.35 היא תהיה בסדר לחרום.


חזרה לפורום