טקסט הודעת פורום
| 5/16/2010 1:14:00 PM |
|
נושא: לא בטוח שהיא תחזיק "2.5 תאריך: 5/16/2010 1:14:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש גבול לכמה שאפשר למתוח פנימית, וזה כבר הפרש גדול. אבל זה תלוי בפנימית עצמה, ואת ג´ו´ס אני לא מכיר אישית.
אני מניח של"2.35 היא תהיה בסדר לחרום.
|
חזרה לפורום |
|
|