נושא: תתפלא מה אפשר לעשות בחירום תאריך: 5/16/2010 1:19:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
דבר ראשון: כמו שאיתן כתב, פנימית במידה תהיה חסינה יותר.
אבל, אם רוצים לקחת פנימית חלופית לשעת חירום, פנימית "עד 2.15" ניתנת לניפוח גם עד 2.5 ויותר (תנפח אחת בחוץ ותראה :) ) לאחר שאמרתי שפנימית צרה מתאימה ל"כל צמיגי האופניים" בכל זאת צריך לזכור שפנימית המנופחת לגודל הגדול יותר מהכתוב תהיה רגישה ועלולה להיקרע כאשר נוצר בה חור אשר באופן רגיל היה נסתם ע"י הג´יפה, או להיקרע במצבי "כמעט סנייק בייט".
אגב, כבר ראיתי פנימית קדמית של אופנוע (קוטר 21" ורוחב צמיג של 90 מ"מ) מוכנסת לגלגל אחורי של אופנוע (קוטר 18" ורוחב צמיג של 130 מ"מ) לאחר פנצ´ר שני. שים לב להפרשים גם בקוטר החישוק וגם בשטח החתך של הצמיג. האילתור שרד יופי את הטיול (שטח אגרסיבי ולא דרכי 4X4), ועוד שבוע אחר כך (בגלל הזנחת הרוכב).
|