טקסט הודעת פורום
| 5/16/2010 3:11:00 PM |
|
נושא: ventana תאריך: 5/16/2010 3:11:00 PM
מחבר/ת: רון כהן
יש למישהו ניסיון עם ventana? חושב על הVentana El Saltamontes לצרכים של קרוס קאנטרי וסינגלים זורמים/מאתגרים קלות ללא קפיצות ודרופים. ברכיבות של כמה שעות רצופות יש להם יבוא מסודר לארץ? אשמח לתגובות
|
חזרה לפורום |
|
|