הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2010 3:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רון כהן עם תוכן  ventana
נושא: ventana תאריך: 5/16/2010 3:11:00 PM
מחבר/ת: רון כהן

יש למישהו ניסיון עם ventana?
חושב על הVentana El Saltamontes
לצרכים של קרוס קאנטרי וסינגלים זורמים/מאתגרים קלות ללא קפיצות ודרופים.
ברכיבות של כמה שעות רצופות
יש להם יבוא מסודר לארץ?
אשמח לתגובות


חזרה לפורום