הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2010 5:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי לוי עם תוכן  חרמון
נושא: חרמון תאריך: 5/16/2010 5:49:00 PM
מחבר/ת: אורי לוי

היינו שם בשבת - כ-8 רוכבים.
אז ככה:
כמו שכבר אמרו כאן יש 2 מסלולים שחור ואדום.
השחור מקוטלג כמסלול אגרסיבי יותר - בעיני זה לא נכון. אמנם יש בו 2 דרופים רציניים של כ-2 מטר, אבל מעבר לזה הוא די משעמם. מתוך 6 רנים, עשינו אותו פעם אחת בלבד.
הסינגל האדום מעניין הרבה יותר. יש בחציו הראשון הרבה אלמנטים של מקפצות ובחלקו התחתון הרבה ברמים גבוהים.

סה"כ העניין מומלץ בחום.

יש כמובן עוד על מה לעבוד, להדק וכו´ אבל הכיוון נכון ומבורך. :cool:


חזרה לפורום