נושא: היא לא תחזיק את הלחץ, בודאות תאריך: 5/16/2010 5:57:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
פשוט מפני (כמו שכתבת בעצמך) שהיא בכלל לא מחזיקה לחץ.
תפקיד הפנימית הוא איטום. את הלחץ מחזיק, כאמור, הצמיג.
אתה דוקא הבנת אותי בדיוק (לפי התגובה הקודמת שלך) - השאלה היא לגבי עמידות הפנימית בתוך צמיג רחב. את הניסוי של לנפח פנימית מחוץ לצמיג ולראות לאיזה קוטר היא מגיעה כבר עשיתי, יותר מפעם אחת. ברבות מהפנימיות נוצרים עיוותים מעל קוטר מסויים - לפעמים ממש על גבול הקוטר המירבי המומלץ, לפעמים קצת מעבר. זה ממש לא אחיד, ולא הייתי לוקח על זה סיכון.
אם זה לרכיבות באיזורים סגורים כמו בן-שמן, מיר"ב וכדומה, סבבה. במקרה הגרוע של פנצ´ר חוזר תוכל ללכת ברגל לאוטו. לא סוף העולם. אבל ברכיבת מדבר ללא נקודות יציאה הגיוניות, זה כבר סיכון שלא הייתי לוקח על עצמי, ולא הייתי שמח אם חבר לרכיבה היה לוקח על עצמו. מחיר פנימית רגילה (כלומר, לא DH) לרוחב "2.35 הוא פחות מ-20ש"ח, ולקחת בגלל סכום כזה סיכון של חילוץ באמצע המדבר זה גובל בטפשות.
ולגבי קניית אופניים חדשים, אני כבר לא מצפה לשום דבר מאף אחד - כל זוג שקניתי עד היום עבר "אוברול" ובדיקה מקיפה, כולל יישור שמיניות, תיאום בלמים (קשה להאמין באיזה מצב מגיעים אופניים של יצרנים מכובדים), כיוון הילוכים, וידוא לחץ אויר, והתאמת כידון, אוכף, גריפים וידיות. באופניים המאובזרים בצמיגים שמעל "2.1 זה כולל פירוק הגלגל והרכבתו מחדש - על פי רוב כטיובלס.... ודרך אגב, זה נכון לגבי כמעט כל זוג חדש בשכונה. זו כבר מין בדיחה כזאת אצלנו - הסיבוב הראשון עובר דרך הסדנא של ברמן....
|