הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2010 11:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי ש עם תוכן  עד כמה מסובך לטפל בבולם לבד
נושא: עד כמה מסובך לטפל בבולם לבד תאריך: 5/16/2010 11:18:00 PM
מחבר/ת: אלי ש

יש לי ניסיון יחסית רב בטיפול באופניים, אך מעולם לא ניסיתי לתקן בולם.
עד כמה זה מסובך?

רציתי לרכוש את קיט האטמים הבא ולנסות לסדר את הבעיה לבד:

http://www.enduroforkseals.com/id43.html

האם דליפת שמן מהירה היא תוצאה של אטמים לא טובים או יכולות להיות סיבות רצניות יותר?


חזרה לפורום