נושא: עד כמה מסובך לטפל בבולם לבד תאריך: 5/16/2010 11:18:00 PM
מחבר/ת: אלי ש
יש לי ניסיון יחסית רב בטיפול באופניים, אך מעולם לא ניסיתי לתקן בולם. עד כמה זה מסובך?
רציתי לרכוש את קיט האטמים הבא ולנסות לסדר את הבעיה לבד:
http://www.enduroforkseals.com/id43.html
האם דליפת שמן מהירה היא תוצאה של אטמים לא טובים או יכולות להיות סיבות רצניות יותר?
|