טקסט הודעת פורום
| 5/17/2010 1:25:00 AM |
|
נושא: תעשה טיובלס ביתי תאריך: 5/17/2010 1:25:00 AM
מחבר/ת: איתי אלטמן
אין פנצ´רים- כל מה שצריך זוג פנימיות 20 ובקבוק של ג´ו נראה לי אפילו חוסך במשקל? זה נכון רק אם יש לך צמיגים 2 PLY או UST אחרת צורך קניית צמיגים ואז הכדאיות יורדת
|
חזרה לפורום |
|
|