הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/17/2010 1:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי אלטמן עם תוכן  תעשה טיובלס ביתי
נושא: תעשה טיובלס ביתי תאריך: 5/17/2010 1:25:00 AM
מחבר/ת: איתי אלטמן

אין פנצ´רים- כל מה שצריך זוג פנימיות 20 ובקבוק של ג´ו נראה לי אפילו חוסך במשקל?
זה נכון רק אם יש לך צמיגים 2 PLY או UST אחרת צורך קניית צמיגים ואז הכדאיות יורדת


חזרה לפורום