נושא: :laugh: :laugh: :laugh: תאריך: 5/17/2010 9:48:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
מצחיק ומופרע בעליל!
(נא לשים לב כי התגובה מכלילה רוכבי דו"ג גם לאופנועים)
כל פעם אני מופתע מחדש (וממש לא לרעה, שלא תבינו לא נכון!!!) עד כמה רוכבי דו"ג חולי נפש. :p
אני תמיד אומר שיש כאילה שמשתמשים בדו"ג. (כאילה שהדו"ג הוא פרקטי עבורם) הם לא נכללים. אבל מי שהוא "רוכב" (כהגדרתו), אז יש לו מחלה חשוכת מרפא שגם כדוריות הדם שלהם רוכבות על דו"ג.... וזה מה שיוצר את ההפרעה הנפשית :giveFinger: :cool:
|