הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/17/2010 10:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בועז עם תוכן  שאלה על שדרוג מערכות הילוכים
נושא: שאלה על שדרוג מערכות הילוכים תאריך: 5/17/2010 10:48:00 AM
מחבר/ת: בועז

שלום לכולם!
אני רוכב מתחיל, ורכשתי אופני jamis x-3 לפני מספר חודשים, מהם אני מרוצה מאוד עד כה.
התכנית שלי, היא לאט לאט לשדרג את המערכות.
כחלק מזה, רציתי לקבל קצת מידע על כל החלקים, ועל החשיבות של כל אחד מהם.
אני יודע שיש לי מעביר אחורי של דיאור (8 הילוכים), די בטוח שהקדמי שלי ברמת אלטוס, אני לי מושג באיזו רמה הקסטה שלי (ומה זה בכלל קסטה??), וידיות ברקס משולבת עם שיפטרים.

אז מה החשיבות של כל חלק מהם, מה ההבדל בין שיפטרים משולבים לנפרדים, ומה לדעתכם הסדר הנכון לשדרג את החלקים, לפי המפרט הקיים שפירטתי כאן (אם יש עוד מה לפרט, תגידו לי...)?


חזרה לפורום