נושא: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: תאריך: 5/17/2010 2:43:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
זה מה שקורה אם רוכבים בלי קסדה? :dead: נקרעתי מצחוק. בננה זה לא מילה.
דרך אגב, מאילון שגיא לא הייתי מצפה לפחות. האיש מוכשר ללא ספק. וקבלו תיסלם על ההשקעה בפרטים.
אבל איך רוכב מאותגר טכנית מצביע??? לא מצאתי שם שום דבר שדומה להצבעה (ואני מודה שאני חדש בפייסבוק :rolleyes:
|