נושא: אם נהנית מזה חכה למשימה השנייה תאריך: 5/17/2010 2:53:00 PM
מחבר/ת: הדר ארדיטי
אנחנו מתחילים לעבוד עליה השבוע. אני מקווה שזה יהיה מוצלח הרבה יותר ומטורף לא פחות. לגבי ההצבעה, רודי פרוג´קט פישלו עם האתר שלהם (אי אפשר להעלות לאתר התחרות סירטונים אלא רק תמונות :mad: ) וההצבעה בפייסבוק זה משהו פרובזורי. בעקרון צריך להכנס לקישור הבא (http://www.facebook.com/profile.php?id=100001029914574) ללחוץ למעלה על "אהבתי" (או LIKE)ורק אחרי זה ניתן לדרג את הסרטון. "נשמע לכם מסובך, גם לנו :eek: "
|