טקסט הודעת פורום
| 5/17/2010 9:24:00 PM |
|
נושא: נגנבו אופני GIANT IGUANA צהובות תאריך: 5/17/2010 9:24:00 PM
מחבר/ת: עומר
אופני GIANT IGUANA בצבע צהוב, מידה L , נגנבו מבניין בכפר סבא. כל היודע בנוגע למקום המצאן מתבקש ליצור קשר. תודה וחג שמח, עומר 057-7951705
|
חזרה לפורום |
|
|