נושא: כמה שאתה צודק. תאריך: 5/18/2010 8:37:00 AM
מחבר/ת: בני בוארון
קיבלתי את הסטמפי´(דגם עלית) למבחן, חיוכי האושר "המטופשים" שהיו עולים לי על הפנים בירידות עם ה-haro x2 לא הופיעו, במקום זה הייתי מרוכז באיך לא להחליק (בשטח די פשוט) ובללחוץ על הבלמים דברים שממש לא הייתי מוטרד מהם ב-haro שלהם פשוט נתתי "לרוץ" חופשי בביטחון מלא(אף פעם לא איכזבו). היו דברים נוספים שלא אהבתי(נשאיר לפעם אחרת). אני חוזר ל-haro x אולי אשדרג דגם, אבל זה הכיוון. אם יש עוד רעיונות ועצות אשמח לשמוע. תודה לכולכם.
|