נושא: haro shift r5 תאריך: 5/18/2010 12:48:00 PM
מחבר/ת: עילאי אוריין
שלום לכולם ! אני רוצה לקנות אופניים חדשות. haro shift r5 ואני רוכב באופן מאוד אגרסיבי, הרבה קפיצות משוגעות דרופים של מטר - ויותר עד עכשיו רכבתי עם אופנים זנב קשיח ואשכרה דפקתי להם את הצורה... השאלה היא כזאת : האם האופניים האלה ישמשו אותי ויחזיקו מעמד.. אני בעיקר רוכב "ברומני" "בסוף טוב" מי שמכיר.. (בבן שמן) ובכלל כל הסגנון רכיבה שלי אני רואה סתאם איזה אבן באמצע הדרך אני קופץ אותה וממש הרבה קפיצות והשתגעות האם זה יחזיר מעמד?! (ד.א. שנתון 2009) תודה לעוזרים!!!!!! :o שאלה נוספת: האם הם שוות 2500 שקל? ואני קונה אותם ממש כמו חדשות..
|