טקסט הודעת פורום
| 5/18/2010 4:38:00 PM |
|
נושא: עוד חיזוק לדברים- תאריך: 5/18/2010 4:38:00 PM
מחבר/ת: t g
אני מחליף רק את הצמיג האחורי עכשיו מ2.5 ל2.35 היירולר או משהו זול יותר-והאחורי נישאר 2.5 כי הוא חדש-ואז גם בעליות ובדיווש לא ניראה לי שמישהו יתקרב אלי :p
|
חזרה לפורום |
|
|