הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2010 4:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן   עוד חיזוק לדברים-
נושא: עוד חיזוק לדברים- תאריך: 5/18/2010 4:38:00 PM
מחבר/ת: t g

אני מחליף רק את הצמיג האחורי עכשיו מ2.5 ל2.35 היירולר או משהו זול יותר-והאחורי נישאר 2.5 כי הוא חדש-ואז גם בעליות ובדיווש לא ניראה לי שמישהו יתקרב אלי :p


חזרה לפורום