הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2010 4:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  לי היה הארו שיפט-והחלפתי להראו X6 מרזוקי טריפל180
נושא: לי היה הארו שיפט-והחלפתי להראו X6 מרזוקי טריפל180  תאריך: 5/18/2010 4:40:00 PM
מחבר/ת: t g

מקדימה וVAN-R מאחור-תן כאלה אופניים וזה סוף הסיפור של השטח הכי אגרסיבי


חזרה לפורום