נושא: הצטערתי לקרוא את הסאגה שלך תאריך: 5/19/2010 7:57:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ואני מאחל לך שיימצא פתרון טוב בסופו של דבר.
אבל אל תוותר על הספורט הנפלא הזה. רמאים, חלמאים ונותני שרות גרוע יש בכל תחום. למדת על בשרך וזה לא נעים, אבל אל תעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים. יש עוד יבואנים, ויש עוד חנויות, חלקם הגדול הגונים וחביבים. לא סתם אני תמיד ממליץ להתרשם מהחנות לפני הקניה. ההתנהלות החלמאית שלהם ניכר כבר מההתחלה (עוד לפני שקיבלו את הכסף), ואני הייתי מנתק מגע כבר בשלב הזה (חוכמה שלאחר מעשה - גם אני כבר ניכוויתי מחנות שרוצה רק לקבל כסף בלי לתת שרות).
אני מקווה שימצא לך פתרון הוגן, אבל גם במקרה שאף אחד לא ייקח אחריות - עדיין יש לך אופניים טובים שאתה יכול להינות מהם. חבל שתפסיד את התחביב הנהדר הזה רק בגלל שחלק מהספקים הם כאלה...
חג שמח ובהצלחה
|