נושא: הבנתי את זה אחרי פרשת החישוק תאריך: 5/19/2010 8:32:00 AM
מחבר/ת: צבי בן דוד
נפתח תפר בחישוק אחורי באופניים חדשים באחריות ולוקח שבועיים +
לסדר חישוק אחר
אבל מה לעשות פרשת הבורג באותו זוג אופניים
וכן קראתי בעבר על כל מיני עניינים איתם במסגרת אחריות
וחוץ מזה למה לא לנסות על ידי הבלטת מחדלי השירות שלהם לעשות מקצה שיפורים ?
לי אישית יש כמה הצעות מאד מועילות אם יפנו אלי ................
|