הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2010 12:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק יוכט עם תוכן  פאדיחות קורות
נושא: פאדיחות קורות תאריך: 5/19/2010 12:55:00 PM
מחבר/ת: איציק יוכט

כשקונים אופנים רציניות בפעם הראשונה, מומלץ לעשות זאת עם חבר/ה מבינים ובעלי נסיון.
מאידך, לבכות על חלב שנשפך - מיותר ולא תורם לכלום. גם לנסות "להחזיר" להם, די מיותר וסתם תבזבז יותר אנרגיות, עם תועלת מאוד מועטה, אם בכלל.
במקום זה, צא לשבילים ולהרים ותתחיל להינות, ככל שהנאתך תגדל - יישכח הסיפור הלא סימפטי הזה.
אכן, טוב תעשה אם לא תיכנס שוב לחנויות האלה כשלא מכבדים אותך. זו הדרך הכי נכונה.

אגב, אם אתה הרצליני, יש בסביבתך לפחות 5 חנויות עם ממש מקצוענים, שבטוח יעניקו לך חוויות יותר טובות הן בקניה והן בשרות.



חזרה לפורום