נושא: פאדיחות קורות תאריך: 5/19/2010 12:55:00 PM
מחבר/ת: איציק יוכט
כשקונים אופנים רציניות בפעם הראשונה, מומלץ לעשות זאת עם חבר/ה מבינים ובעלי נסיון. מאידך, לבכות על חלב שנשפך - מיותר ולא תורם לכלום. גם לנסות "להחזיר" להם, די מיותר וסתם תבזבז יותר אנרגיות, עם תועלת מאוד מועטה, אם בכלל. במקום זה, צא לשבילים ולהרים ותתחיל להינות, ככל שהנאתך תגדל - יישכח הסיפור הלא סימפטי הזה. אכן, טוב תעשה אם לא תיכנס שוב לחנויות האלה כשלא מכבדים אותך. זו הדרך הכי נכונה.
אגב, אם אתה הרצליני, יש בסביבתך לפחות 5 חנויות עם ממש מקצוענים, שבטוח יעניקו לך חוויות יותר טובות הן בקניה והן בשרות.
|