הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2010 1:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק יוכט עם תוכן  עם כל הכבוד לג´ו (הישראלי)
נושא: עם כל הכבוד לג´ו (הישראלי) תאריך: 5/19/2010 1:09:00 PM
מחבר/ת: איציק יוכט

מנסיוני האישי, הסטאן-עדיף משמעותית. נדמה לי שהוא גם יקר יותר, אבל מוצדק.


חזרה לפורום