טקסט הודעת פורום
5/19/2010 1:09:00 PM
איציק יוכט
עם כל הכבוד לג´ו (הישראלי)
נושא:
עם כל הכבוד לג´ו (הישראלי)
תאריך:
5/19/2010 1:09:00 PM
מחבר/ת:
איציק יוכט
מנסיוני האישי, הסטאן-עדיף משמעותית. נדמה לי שהוא גם יקר יותר, אבל מוצדק.
חזרה לפורום