נושא: haro x7 צריך חו"ד תאריך: 5/19/2010 2:47:00 PM
מחבר/ת: ido ido
שלום לכולם האופנים: HARO X7 ברקסים hyes niine הידראולים כידון 720ממ מזלג קידמי 150 קפיץ+אוויר מרזוקי מאחורה 7 אינץ swinger 3 אני לא יודע איזה שנתון הם אבל אלה הבולמים ומערכות הבלימה. אני צריך אופניים אגרסיביות לרכיבת שטח לא קפיצות מטורפת גג מטר עד עכשיו רכבתי על סתם אופניים זנב קשיח עכשיו אני רוצה משהו יותר רציני מה אתם אומרים הם מתאימות לרכיבה אגרסיבית? אני צריך את דעתכם על הבולם האחורי אני לא כל כך מכיר אותו.. ועוד שאלה קטנה: איפה אני יכול למצוא מפרט מקורי של HARO גם אם לא מודל 2010 דברים יותר ישנים?
חג שמח עידו
|