נושא: haro shift r5 תיקון טעות... תאריך: 5/19/2010 9:46:00 PM
מחבר/ת: עילאי אוריין
פרסמתי לפני כמה ימים שאלות עליהם ואני רוצה לשאול משהו אחר..! אז ככה: עד עכשיו רכבתי עם אופני זנב קשיח ואני עושה כאלה דרופים נחמדים של גג מטר-מטר וכמה סנטימרים אני יחסית רוכב חדש.. ואני החלטתי להשתדרג אני רוצה לדעת אם haro shift r5 הם אופניים מתאימות לי? אני גם לפעמים רוכב ב "רומני" מי שמכיר בבן שמן... השאלה שלי היא כזאת : האם הם יהיו מספיק אגרסיביות למה שאני רוכב? בוא נדבר ת´כלס אני אוהב לעשות שטויות עם האופניים.. אני פשוט לא רוצה שאחרי כל רכיבה אני יצטרך לשים אותם בטיפול... האם הם מספיק אגרסיביות? תודה מראש לעוזרים.. :D וכמה גג לשלם עליהם? שנתון 2009 מקדימה מרזוקי בומבר 130 מאחורה רוק שוקס והאופניים ראיתי אותם במצב *חדש* כמה לשלם? סביבות ה2500 זה מחיר טוב?
|