הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2010 9:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עילאי אוריין עם תוכן  haro shift r5 תיקון טעות...
נושא: haro shift r5 תיקון טעות... תאריך: 5/19/2010 9:46:00 PM
מחבר/ת: עילאי אוריין

פרסמתי לפני כמה ימים שאלות עליהם ואני רוצה לשאול משהו אחר..!
אז ככה:
עד עכשיו רכבתי עם אופני זנב קשיח ואני עושה כאלה דרופים נחמדים של גג מטר-מטר וכמה סנטימרים אני יחסית רוכב חדש.. ואני החלטתי להשתדרג אני רוצה לדעת אם haro shift r5
הם אופניים מתאימות לי? אני גם לפעמים רוכב ב "רומני" מי שמכיר בבן שמן... השאלה שלי היא כזאת : האם הם יהיו מספיק אגרסיביות למה שאני רוכב? בוא נדבר ת´כלס אני אוהב לעשות שטויות עם האופניים.. אני פשוט לא רוצה שאחרי כל רכיבה אני יצטרך לשים אותם בטיפול...
האם הם מספיק אגרסיביות?
תודה מראש לעוזרים.. :D וכמה גג לשלם עליהם? שנתון 2009 מקדימה מרזוקי בומבר 130 מאחורה רוק שוקס והאופניים ראיתי אותם במצב *חדש* כמה לשלם? סביבות ה2500 זה מחיר טוב?


חזרה לפורום