נושא: מרידה טראנסמישן 800 תאריך: 5/20/2010 4:46:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא רכבתי בעצמי, אבל יש כאן חברים שכן. ההתרשמות שלי שהם מרוצים מאוד, אבל חכה לתגובות שלהם.
לגבי רוזן ומינץ - אני מרוצה מהשרות שקיבלתי מהם, אבל רשת בנויה מחנויות בודדות, והיחס בסניפים השונים יכול להיות שונה, לפעמים במידה קיצונית. חשוב לשאול על הסניף שבו אתה מתכנן את הקניה.
|