נושא: הוא החליף תאריך: 5/20/2010 9:09:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
כי כנראה לא היו מספיק אגרסיביות.
סידרה X היא האגרסיבית של הארו.
סידרה R היא XC ולא תספיק לך. (וכל מי שכתב AM לייט... קוראים לזה XC, לא? :p הרי גם ב-XC קופצים, רק קצת.... )
אגב, R5 ב-2500 מחיר טוב, אבל עדיין אני מצטרף להמלצות שלא לקנות, כי לא יחזיקו מעמד ( = יעלה הרבה בתיקונים)
|