הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/20/2010 9:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  הוא החליף
נושא: הוא החליף תאריך: 5/20/2010 9:09:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

כי כנראה לא היו מספיק אגרסיביות.

סידרה X היא האגרסיבית של הארו.

סידרה R היא XC ולא תספיק לך. (וכל מי שכתב AM לייט... קוראים לזה XC, לא? :p הרי גם ב-XC קופצים, רק קצת.... )

אגב, R5 ב-2500 מחיר טוב, אבל עדיין אני מצטרף להמלצות שלא לקנות, כי לא יחזיקו מעמד ( = יעלה הרבה בתיקונים)


חזרה לפורום