הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/20/2010 1:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  תיראה שורה תחתונה:
נושא: תיראה שורה תחתונה: תאריך: 5/20/2010 1:19:00 PM
מחבר/ת: t g

אם פעם הייתי צריך"להיזהר " ו"לחשוב" על האופניים כל הזמן בימקום על הנסיעה-אז היום אני יודע שאין שום דבר שיכול לדגדג לאופניים האלה!
והשקט הזה שווה לי מליון דולר$$$$$$$$$
אני נוסע עם חבר שיש לו "סטאמפג´מפר" עם פוקס פלואוט 120 מקדימה ועם פ]וקס אויר מאחורה-אבל יש לו יכולת לטוס מהר בירידות-כל עוד מדובר על שבילים עם קפיצוניות קטנות:ברגע שאנחנו ניכנסים לקטעים של טכני מסולע,או מדרונות עם קוליסים ואבנים-ושלא לדבר על דרופים-אצלו החיוך הופך למבט מפוחד-ואצלי החיוך גודל....
;) . ואני עוד עם טריפל מקדימה-שמוסיף מישקל.
אם אתה רוצה לא להיות "עד כדי כך" אגרסיבי-תישאר עם הבומבר 150-160 של מרזוקי-ואז לא תהיה לך תוספת משמעותית של משקל.
אצלי יש תוספת מישקל-אבל הבולמים שלי יכולים לקבל כל דבר בעולם!!
מה שכן-אני מפצה על המישקל ע"י כך שאני מחליף היום את הצמיג האחורי ל2.3 לגילגול מהיר-והקידמי נישאר DH2.5
עכשיו גם בXC AM אין לי שום בעייה
מקווה שעזרתי לך


חזרה לפורום