נושא: כמו שאמר איתן ... מצטער לשמוע ... תאריך: 5/20/2010 7:52:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
לא ברור לי אם הרמת ידיים או שאתה נלחם בהם ??? אני הייתי יושב ליד החנות שלו ומשכנע אנשים לא לקנות (גם אם זנ יעלה לי ביום עבודה). בסופו של דבר תקבל אופניים חדשות !!! אל תוותר לו ... כל כך מרתיח לשמוע דברים כאלו ... חשבתי שרמאויות כאלו עברו מן העולם ... יש חוק במדינה שאומר בפשטות - ניתן להחזיר מוצר באריזתו המקורית (במידה והייתה אריזה) ללא כל סיבה הגיונית או לא !!! ולקבל את מלא הכסף למעט דמי המשלוח אם היו כאלו ... חשוב שהכל יהיה מגובה בפקס/מכתב רשום/מסירה ידנית. אם מה שכתוב כאן לא גורם לך לרוץ לחנות ולזרוק לו את האופניים שם ... ד"א - אותך לא מעניין רוזן ומינץ ... מי שלקח לך כסף שיטפל בעניין !!!
|