טקסט הודעת פורום
5/21/2010 12:25:00 PM
אורי לוי
אז איך....
נושא:
אז איך....
תאריך:
5/21/2010 12:25:00 PM
מחבר/ת:
אורי לוי
אז איך בכל זאת אני מבצע כיוון בסוג הבולם הזה?
(מורכב על אורנג´ פטריוט)
חזרה לפורום