הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2010 12:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי לוי עם תוכן  אז איך....
נושא: אז איך.... תאריך: 5/21/2010 12:25:00 PM
מחבר/ת: אורי לוי

אז איך בכל זאת אני מבצע כיוון בסוג הבולם הזה?
(מורכב על אורנג´ פטריוט)


חזרה לפורום