נושא: נגנבו אופני GIANT ALIAS בכפר-סבא תאריך: 5/21/2010 2:18:00 PM
מחבר/ת: איתי רש
גנבו לי את האופניים. אופני GIANT ALIAS בצבע ירוק זוהר - שחור (ראו תמונה), מידה XL , נגנבו מחצר הבית בכפר סבא. אלה אופניים שמאד אהבתי שנקנו בניו זילנד ועברו איתי הרבה.
כל היודע בנוגע למקום המצאן מתבקש ליצור קשר. תודה איתי 0545869286
|