טקסט הודעת פורום
| 5/21/2010 8:25:00 PM |
|
נושא: קראנק-החלפה תאריך: 5/21/2010 8:25:00 PM
מחבר/ת: דניאל
שלום אני חדש פה ויש ברשותי אופני hardrock sport עכשיו הקראנק הרגיל הוא truvativ x-flow ויש לי גם haro escape8.3 ואני רוצה לקחת מהם אתה הקרנא שהוא גם טרוואטיב מדגם firex השאלה היא מה עדיף להארדרוק?תודה ויום טוב
|
חזרה לפורום |
|
|