הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2010 8:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל עם תוכן  קראנק-החלפה
נושא: קראנק-החלפה תאריך: 5/21/2010 8:25:00 PM
מחבר/ת: דניאל

שלום אני חדש פה ויש ברשותי אופני hardrock sport עכשיו הקראנק הרגיל הוא truvativ x-flow ויש לי גם haro escape8.3 ואני רוצה לקחת מהם אתה הקרנא שהוא גם טרוואטיב מדגם firex השאלה היא מה עדיף להארדרוק?תודה ויום טוב


חזרה לפורום