הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2010 8:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק יוכט עם תוכן  ממוצע זה ממוצע - זו פשרה..
נושא: ממוצע זה ממוצע - זו פשרה.. תאריך: 5/21/2010 8:28:00 PM
מחבר/ת: איציק יוכט

..וכלל לא בטוח שתמיד כדאי להתפשר.
מי שרוכש נסיון בנושא, ויכול לפיכך להרגיש בהבדל בין שרשרת, או בכלל כל חלק איכותי יותר או פחות, אין לו שום סיבה להתפשר (לא לשכוח שגם כדאי שיהיו המזומנים המתאימים בכיס):
א. מכיון שההפרשים בשרשראות הם לא היסטריים - בעוד שהביצועים בהחלט כן.
ב. אם שאר גלגלי השיניים הם באיכות גבוהה, הם בהחלט לא יספקו את הסחורה אם תורכב שרשרת ירודה. כל האמינות נפגעת מכך.
לגמרי מסכים שמי שרוכב על חלקי שימנו אליביו או דאור, די מיותר לו לשים שרשרת XTR, או SRAM-991 (למרות שבעל נסיון ירגיש בהבדל), ולהיפך - מי שרוכב עם חלקי XT או X-9 ויותר, לא "יהנה" לרכב עם שרשרת DEORE או למטה מכך.


חזרה לפורום