טקסט הודעת פורום
5/22/2010 10:49:00 PM
Bicycle doctoR
לא עם הקראנקים שלהם
נושא:
לא עם הקראנקים שלהם
תאריך:
5/22/2010 10:49:00 PM
מחבר/ת:
Bicycle doctoR
אבל יש לי ניסיון עם הדסטים ואפילו יותר עם צירים מרכזיים הקרמיים שלהם, אחלה איכות.
עד כה ללא תקלות.
חזרה לפורום