הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/22/2010 10:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Bicycle doctoR עם תוכן  לא עם הקראנקים שלהם
נושא: לא עם הקראנקים שלהם תאריך: 5/22/2010 10:49:00 PM
מחבר/ת: Bicycle doctoR

אבל יש לי ניסיון עם הדסטים ואפילו יותר עם צירים מרכזיים הקרמיים שלהם, אחלה איכות.
עד כה ללא תקלות.



חזרה לפורום