נושא: דילמה מעצבנת תאריך: 5/23/2010 12:15:00 PM
מחבר/ת: רון כהן
אני בתוך תהליך מתיש של קנית אופני שיכוך מלא אחרי שאני רוכב כבר כמה שנים פעם -פעמיים בשבוע על הארד רוק ספורט. אני מחבב רכיבות ארוכות יחסית של 2-3 שעות אבל גם יציאות קצרות של שעה כשאין יותר זמן מזה. אני כנראה (לפי ההגדרה היבשה) רוכב קרוס קאנטרי אך אני אוהב מאוד סינגלים לא טכניים כאלה בלי דרופים בולדרים ירידות חדות ושאר ירקות מפחידים. אני אוהב לטפס מהר ולהרגיש כמו אופני כביש גם בשטח אם אתם מבינים מה אני אומר... אני מתלבט אנושות וכבר קצת מיואש עם לקנות אופני 4 אינץ´ מקדימה ומאחורה (קרוס קאנטרי לפי הגדרות היצרנים) אם אופני 5 אינץ´ מקדימה ומאחורה (trail bike) לפי הגדרות היצרנים. אנשים אומרים לי שהכל תלוי ברוכב וממליצים על 4 אינץ´ אחרים אומרים לי שחשוב לשמור על עצמי ושגוף יש רק אחד ולכן כדאי ללכת על 5 אינץ´ סלחניים יותר אך איטיים דילמה נוספת היא האם לקנות אופניים משומשות של פירמות בוטיק אזוטריות כמו ventana ולדעת שיהיה לי קשה למכור אותן.. או ללכת על אחד הקיטים הזולים של הפירמות היוקרתיות כאופניים חדשות- titus motolite יש עצות לדילמה/ות:) תודה רון
|