טקסט הודעת פורום
| 5/23/2010 1:29:00 PM |
|
נושא: קרוב לודאי שכן תאריך: 5/23/2010 1:29:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ראיתי נמוכים ממך עם "29.
חפש חנויות שמחזיקות "29 (והיום יש רבים), ונסה לרכב. על מדרכות לא תרגיש ביתרונות, אבל זה יתן לך מושג על הרגשה הכללית.
ושוב - לדעתי ז"ק, למרות שיש גם "5 מלפנים ומאחור עם "29.
|
חזרה לפורום |
|
|