הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/23/2010 2:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  יש לי נסיון טוב עם מוטורפטור של WTB
נושא: יש לי נסיון טוב עם מוטורפטור של WTB תאריך: 5/23/2010 2:42:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

זולים, קלים, לא נשחקים מהר, אחיזה טובה גם בדרדרת וגם במהודק, מחזיקים מצויין טיובלס ביתי. טובים גם מלפנים וגם מאחור.
הנסיון שלי איתם הוא רק בהרכבה כטיובלס ביתי - לא חויתי פנצ´רים בכלל (ברמת הגולן בקיץ!), וכל אלה שהיו אצלי הגיעו לסוף חייהם שלמים (כולל כמה רכיבות מדבר, וקצת מנרה).

לתיאור שלך הייתי לוקח את הצר יותר ("2.14) - רק להקפיד על לחץ אויר. עם לחץ אויר נמוך מדי הוא נהרס מהר יותר מאשר כרגיל.


חזרה לפורום