הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/23/2010 2:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריקו שגיא עם תוכן  תודה על העצות דיברת על גרסת טיובלס UST או מתקפל
נושא: תודה על העצות דיברת על גרסת טיובלס UST או מתקפל תאריך: 5/23/2010 2:49:00 PM
מחבר/ת: אריקו שגיא

כמו כן הוא מתגלגל מהר? אם כן אז רק לראות שהמחיר לא בשמיים!
אני חשבתי על האטצ´ינסון פייטון או מקסיס לארסן או אפילוMithos IRC וכו´ רק הפחד שלי מפנצ´רים, קצת הרתיע אותי !
תודה בכל אופן אבדוק אותו !


חזרה לפורום