נושא: תודה על העצות דיברת על גרסת טיובלס UST או מתקפל תאריך: 5/23/2010 2:49:00 PM
מחבר/ת: אריקו שגיא
כמו כן הוא מתגלגל מהר? אם כן אז רק לראות שהמחיר לא בשמיים! אני חשבתי על האטצ´ינסון פייטון או מקסיס לארסן או אפילוMithos IRC וכו´ רק הפחד שלי מפנצ´רים, קצת הרתיע אותי ! תודה בכל אופן אבדוק אותו !
|