טקסט הודעת פורום
5/23/2010 4:19:00 PM
איתן ברמן
לא קיימת גרסת UST
נושא:
לא קיימת גרסת UST
תאריך:
5/23/2010 4:19:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
הנסיון שלי עם גרסת ביד פלדה - עם קוולר הוא אפילו יותר קל, אבל קצת יותר יקר...
חזרה לפורום