הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/23/2010 5:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  גם אני, גם אני!!!
נושא: גם אני, גם אני!!! תאריך: 5/23/2010 5:51:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל

ממליץ על ההמלצה.....אחרי שעשיתי מה שאיתן המליץ בפעם שעברה :)
מקדימה WTB 2.24 מצוין!
מאחור יש לי מקסיס שהוחלף באותו זמן ומסיים את החיים בימים אלו.....

דני


חזרה לפורום