טקסט הודעת פורום
| 5/23/2010 5:51:00 PM |
|
נושא: גם אני, גם אני!!! תאריך: 5/23/2010 5:51:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל
ממליץ על ההמלצה.....אחרי שעשיתי מה שאיתן המליץ בפעם שעברה :) מקדימה WTB 2.24 מצוין! מאחור יש לי מקסיס שהוחלף באותו זמן ומסיים את החיים בימים אלו.....
דני
|
חזרה לפורום |
|
|