הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/23/2010 10:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  מכל מה שקראתי...
נושא: מכל מה שקראתי... תאריך: 5/23/2010 10:14:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אני מסכים עם הכל :) ונראה לי שאתה מסכים איתי.

בסופו של דבר לא שווה לחסוך בשביל פרוטה (גם אם היא 50 ש"ח...) וגם לא כדאי להוציא הון על חלק אחד ממערכת ברמה שונה.

ועוד בסופו של דבר, בגלל זה ברוב האופניים, אצל רוב האנשים המערכות ברמה אחידה פחות או יותר, והרמה מתאימה לכיסם.
תמיד הפשרה היא כסף. (אלא אם הרוכב יכול להוציא יותר מ-20,000 ש"ח בשנה על אופניים)

:rating:



חזרה לפורום