נושא: חוו"ד על הצמיגים.. תאריך: 5/23/2010 10:44:00 PM
מחבר/ת: noamgri .
הלארסן הוא מעולה לתנאי קיץ ובכלל. החיסרון היחיד שלו הוא שיש לו בעיה עם אחיזת צד, ז"א כמעט ואין לו. האטצ´ינסון, מנסיון יחיד, לא החזיקו זמן רב יחסית לאחרים, אבל אני רוכב באיזור באר שבע השופע דרדרות. אני אישית רוכב על בונטרגר ג´ונס XR TLR. אני מרוצה עד הגג מהיר ובעל אחיזה טובה מאד. הוא קצת נוטה לאבד אחיזה בעת בלימה חזקה אבל אם מרכיבים אותו הפוך הוא פשוט מושלם. חברים שלי לא מרוצים ממנו בטענה שיש לו נטיה להתפנצ´ר אבל אני רכבתי עם צמיג כשנתיים ללא בעיה, רק השימוש בחומר אטימה של סטאן היה יעל לעומת ג´ו .
|