נושא: עזרה בקניית אופניים תאריך: 5/23/2010 11:04:00 PM
מחבר/ת: הלל אנגל
אני רוכב רכיבות אגרסיביות,והחלטתי להשתדרג. אני צריך אופניים שלא ישברו לי אבל לא יעלו הרבה מאוד כסף..
חשבתי על הדגם Gaint ac2 שנמצא פה באתר יד שניה..שנת 2002- קצת מדאיג השנה הישנה הזאת. זה משנה משהו? האופניים עלולות להיהרס מהר יותר בגלל השנה הזאת? אשמח אם תתנו לי דעות על הדגם הזה ועצות לקנייה.
אני מצרף תמונה שלהן..
תודה רבה לעוזרים :cool:
|