טקסט הודעת פורום
| 5/23/2010 11:06:00 PM |
|
נושא: במחיר הזה תאריך: 5/23/2010 11:06:00 PM
מחבר/ת: dan M
כדאי מאוד יד שניה. אך ורק זנב קשיח. אין לך שום צורך בשיכוח מלא, שלמעשה יהווה חיסרון בסגנון הרכיבה שתיארת. מידת האופניים היא בין M-L תלוי ביצרן.
|
חזרה לפורום |
|
|