הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/23/2010 11:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dan M עם תוכן  במחיר הזה
נושא: במחיר הזה תאריך: 5/23/2010 11:06:00 PM
מחבר/ת: dan M

כדאי מאוד יד שניה. אך ורק זנב קשיח. אין לך שום צורך בשיכוח מלא, שלמעשה יהווה חיסרון בסגנון הרכיבה שתיארת.
מידת האופניים היא בין M-L תלוי ביצרן.


חזרה לפורום