נושא: 2002 אמורות להיות גמורות תאריך: 5/24/2010 9:20:00 AM
מחבר/ת: אור hit-spit
אופניי קפיצות ורכיבות אגרסיביות נהרסות מהר, יש בלאי גבוה של המיסבים והשילדה. בלי קשר רוב החלקים היו נהרסים אחרי רכיבה אגרסיבית של כל כך הרבה זמן... הדגם הזה הוא גם ישן מאוד כבר,אתה יכול להשיג היום המון אופניים ברמה גבוה במחיר שווה לכל נפש, אז לא כדאי לך ללכת על אופניים כאלה שהן סביר להניח הרוסות או בכל אופן יהרסו מהר
|