הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/24/2010 9:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור hit-spit עם תוכן  2002 אמורות להיות גמורות
נושא: 2002 אמורות להיות גמורות תאריך: 5/24/2010 9:20:00 AM
מחבר/ת: אור hit-spit

אופניי קפיצות ורכיבות אגרסיביות נהרסות מהר, יש בלאי גבוה של המיסבים והשילדה.
בלי קשר רוב החלקים היו נהרסים אחרי רכיבה אגרסיבית של כל כך הרבה זמן...
הדגם הזה הוא גם ישן מאוד כבר,אתה יכול להשיג היום המון אופניים ברמה גבוה במחיר שווה לכל נפש, אז לא כדאי לך ללכת על אופניים כאלה שהן סביר להניח הרוסות או בכל אופן יהרסו מהר


חזרה לפורום