הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/24/2010 11:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  השאלה היא מה המחיר
נושא: השאלה היא מה המחיר תאריך: 5/24/2010 11:35:00 AM
מחבר/ת: עמית שרוני

האופניים מאוד ישנים וצריכים לעלות בהתאם.
לדעתי האישית, לרכיבה אגרסיבית (כפי שאתה מעיד על עצמך) לא כדאי להסתכן עם משהו ישן כי ככל שהזמן עובר, הסיכוי שמשהו יקרוס גדול יותר.
אגב, בקטנה, הדגם בתמונה הוא 2001... (ב -2002 הם היו בצבע שחור. היו לי כאלה).


חזרה לפורום