טקסט הודעת פורום
5/24/2010 3:19:00 PM
adi rozenberg
תבדוק ב MBA
נושא:
תבדוק ב MBA
תאריך:
5/24/2010 3:19:00 PM
מחבר/ת:
adi rozenberg
יש עליהם REVIEW ארוך ב MBA ( אולי גם ב IFEEL ) הם מאוד ממליצים עליהם.
לי אישית אין.
חזרה לפורום