הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/24/2010 8:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  ז"ק...
נושא: ז"ק... תאריך: 5/24/2010 8:14:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

היו לי בנשי שירוקו שהם ז"ק אגרסיבי והם עברו לא מעט
מסלולים קשים בהרי ירושלים כולל את ג´ק,אורה,עמינדב וכדומה
ולומר לך את האמת לא התחברתי לשום אופני שיכוך מלא כמו שהתחברתי
לז"ק האלו,אני מזה מצטער שמכרתי אותם.
"הרומני" הוא לא סינגל אגרסיבי לדעתי הוא סינגל זורם וכיפי שלא מצריך יותר
מאופני 5 אינטש ואפילו פחות (הבלר 4X שלי מרגישים בבית שם והם רק 4 אינטש ;) )


חזרה לפורום