טקסט הודעת פורום
| 5/24/2010 10:23:00 PM |
|
נושא: ז´´ק תאריך: 5/24/2010 10:23:00 PM
מחבר/ת: הלל אנגל
האופניים שהמלצת לי עליהן בתגובה הקודמת נראות לי כמו אופניי דירט.. . הם נמוכות כאלה- הם מתאימות לרכיבה אגרסיבית? בחיים לא חשבתי שז´´ק יכול לאכול סינגלים כמו ג´ק ואחרים.. (:
תודה רבה
|
חזרה לפורום |
|
|