הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/24/2010 10:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  הלל אנגל עם תוכן  ז´´ק
נושא: ז´´ק תאריך: 5/24/2010 10:23:00 PM
מחבר/ת: הלל אנגל

האופניים שהמלצת לי עליהן בתגובה הקודמת נראות לי כמו אופניי דירט.. . הם נמוכות כאלה- הם מתאימות לרכיבה אגרסיבית? בחיים לא חשבתי שז´´ק יכול לאכול סינגלים כמו ג´ק ואחרים.. (:

תודה רבה


חזרה לפורום