הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/25/2010 1:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  השוואה בין גוניור טריפל 170-180 לבומבר רגיל160
נושא: השוואה בין גוניור טריפל 170-180 לבומבר רגיל160 תאריך: 5/25/2010 1:25:00 AM
מחבר/ת: t g

רק מי שיודע מה הוא אומר-שיענה.
אני רוצה לשאול לגבי הבדלי מישקל-ויעילות בטכני/דרופים
כיום אני על הטריפל-שהוא פשוט בולע הכל-אבל אני משלם על מישקל חרטום בעליות...
השאלה אם כדאי "לרדת" לבולם 160 רגיל?
בתודה מראש
מדובר עלX-6 HARO



חזרה לפורום