נושא: השוואה בין גוניור טריפל 170-180 לבומבר רגיל160 תאריך: 5/25/2010 1:25:00 AM
מחבר/ת: t g
רק מי שיודע מה הוא אומר-שיענה. אני רוצה לשאול לגבי הבדלי מישקל-ויעילות בטכני/דרופים כיום אני על הטריפל-שהוא פשוט בולע הכל-אבל אני משלם על מישקל חרטום בעליות... השאלה אם כדאי "לרדת" לבולם 160 רגיל? בתודה מראש מדובר עלX-6 HARO
|