טקסט הודעת פורום
5/25/2010 9:15:00 AM
דניאל זליגסון
בקשה
נושא:
בקשה
תאריך:
5/25/2010 9:15:00 AM
מחבר/ת:
דניאל זליגסון
אחי כמה מ´מ הבולם הקדמי ויש מצב אני קונה ב2000
חזרה לפורום