נושא: אם אתה רוכב מעט כל כך תאריך: 5/25/2010 5:43:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אז דוושות ב-30 ש"ח יספיקו בהחלט.
לגבי צמיגים - לי אישית מאוד חשוב להימנע מפנצ´רים, אז קניתי את אלה: http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_124&products_id=1584
זולים הם לא, אבל שכחתי מה זה פנצ´רים. בקצב השימוש שלך הם יחזיקו לפחות שנה.
אוכפים בזול מסתובבים בשוק, אבל לי כבר יצא לעקם אוכפים "זולים" (100ש"ח חדש), ולכן אני עם אוכפים איכותיים של WTB. מצד שני, אני רוכב כבד (90ק"ג בלי ציוד) ורוכב שטח. אוכף כזה מחזיק לי כבר מעל שלוש שנים. לרכיבת כביש יכול להיות שהאוכף הכי זול יחזיק לך, ולרבע שעה נסיעה רצופה זה כנראה לא יכאב יותר מדי בישבן...
|