הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/25/2010 5:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  היתרון ב-4X
נושא: היתרון ב-4X תאריך: 5/25/2010 5:52:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

שהם ש"מ שלא לצרכי תחרות זה בסינגלים כגון ה"רומני"
ודומיו שאתה נהנה מיכולת דיווש מצויינת גם בפרציי אנרגיה ושלדה דיי חסונה ו"בריאה" למסלולי FR לייט בלי הצורך להיסחב עם מפלצת FR של 18 קילו ;)
שבתאכלס אין כמעט מסלולי FR בארץ.


חזרה לפורום